sobota, 19 lipca 2014

Prolog

- Ale, przecież to może wiele zmienić. Lili proszę!
- Nie Severusie. Powiedziałam ci o tym, bo myślę, że tak należy. To było jedno przypadkowe zdarzenie. Posłuchaj...
- Jak to przypadkowe? Uważasz, że to nic nie znaczyło?
- Sev, to była pomyłka. Wybacz...
- Lili choć. Chodźmy stąd. - włączył się do rozmowy James, delikatnie łapiąc swoją narzeczoną za rękę.
- Proszę cię Severusie, zachowaj to tylko dla siebie. Wiem ja, ty, James i Dumbledore. I niech tak zostanie.

7 komentarzy:

  1. Pomimo tego, że prolog jest krótki bardzo mnie zaciekawił i oczekuję na rozdział pierwszy Twojego opowiadania. Cieszę się, że w końcu spięłaś poślady i wzięłaś się za to opowiadanie, bo szczerze powiedziawszy już myślałam, że całkowicie zrezygnowałaś. Tak więc życzę Ci duuuuuuuuużo weny i czasu na pisanie w ciszy ;)

    Milagrose ♥

    PS. Błagam, wyłącz weryfikację obrazkową ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Spiełam poślady, ale łatwo nie było i nie jest. Strasznie stałam się leniwa i nie wiem jak to będzie dalej.

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Powiało tajemnicą.. Intrygujące, interesujące i inspirujące.. Ja też myślałam już, że całkowicie zapomniałaś o tym pomyśle.. Ale cieszę się, że jednak dołączyłaś do grona pisarek.. :) Powodzenia i dużoooooooooo weny.. :*

    Cornelia.. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :) Dołączyłam i mam nadzieję, że zostanę w tym gronie jak najdłużej.

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Nie wiem, co napisać, bo jest bardzo krótko, na dodatek nie wiem, w jaką stronę zmierzać będzie ta historia ani kto będzie głównym bohaterem. Skrycie liczę na Severusa, bo to mój ulubiony bohater. W każdym razie na pewno wpadnę, gdy pojawi się pierwszy rozdział, by przekonać się, co będzie dalej.
    Błędy:
    Dumbledor - Dumbledore
    Idźmy stąd. - James włączył się do rozmowy (...) - Chodźmy stąd - włączył się do rozmowy James (...).
    Przy okazji zapraszam też na kolejny rozdział na Legendzie Elleshara.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :) Krótko i pierwszy rozdział też będzie krótki. Bezpośrednio Severus nie będzie w nim występował, ale jego postać będzie ściśle powiązana z tym opowiadaniem. Dziękuję za to, że wypisałaś mi błędy. Jutro na pewno poprawię. :)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Cudowne - kilka krótkich zdań, a zżera mnie ciekawość. Wiesz jak wciągnąć czytelnika od samego początku ;)

    OdpowiedzUsuń

Mały gest a cieszy.